Hiztegia

miércoles, 21 de septiembre de 2016

Lehen eguna

Egunon andre jaunok,
gaur nire lehen eguna denez, niri buruzko gauza batzuk elkarbanatuko ditut. Lehenik eta behin, nire gehien gustatzen zaizkidan gauzak, musika, margotzea, irakurtzea, bideo-jokoak eta lagunekin egotea dira. Beste aldetik, gorroto ditudan gauzak, zapaltzaileak, etxerako lanak egitea eta aspertzea dira.

Nire ustez, beste pertsonetatik desberdintzen didan ezaugarria da, bakarrik egotea ez zaidala axola. Nire burua pertsona on bat bezala ikusten dut, eskuzabala eta alaia, baina baita burugogorra.

Nire lehen esperientzia blogean amaitzeko, esango dut nahiko gustatzen zaidala gertatzen zaizkidan gauzak idaztea eta espero dut zuen gustokoa izatea.

Hurrango egunerako top bat nahi baduzue ezaidazue.

No hay comentarios:

Publicar un comentario